Rispondi al commento
Untitled
ESCE L'ULTIMO LIBRO DI Sedonia Guillone, KISS OF THE TWIN WEREWOLVES, EDIZIONI LOOSE ID
Sedonia Guillone'S LATEST BOOK, KISS OF THE TWIN WEREWOLVES, BY LOOSE ID
After finding each other in Kiss of the Werewolf, Jie and Megan have now turned to practicing the sexual Tao in an attempt to cure Jie of his lycanthropy. In the midst of their practice, they are interrupted by a disturbing phone call. Jie’s ex-wife accuses him of stalking her, but that’s not possible, considering Jie is in the United States while his ex is back in China.
Now faced with a larger problem than being a werewolf, Jie returns to Beijing with Megan in search of the stalker. Once Jie has cleared his name, he’ll return to America and continue his “cure.” He thinks. The mystery at hand proves more complicated and disturbing than he thought. And far more...erotic.
Megan loves Jie as he is. She couldn’t care less that he’s a werewolf, but she’ll do anything to relieve his distress, including the centuries’ old erotic practices of the Tao. Not like that’s a hardship. But Jie’s rejection of his inner beast proves to have greater consequences than either of them could have imagined, and Megan finds herself between two werewolves in need of sexual healing. Literally.
Dopo essersi trovati in Kiss of the Werewolf, Jie e Megan hanno incominciato a praticare il Tao sessuale in un tentativo di curare Jie dalla sua licantropia. Nel mezzo della loro pratica, vengono interrotti da una spiacevole telefonata. L'ex moglie di Jie lo accusa di perseguitarla, ma non è possibile, dato che Jie è negli Stati Uniti mentre la sua ex moglie è tornata in Cina.
Di fronte ad un problema più grande che essere un licantropo, Jie ritorna a Beijin con Megan in cerca del persecutore. Una volta che Jie avrà riabilitato il suo nome, tornerà in America e continuerà la sua "cura". Lui pensa. Il mistero a portata di mano si dimostra più complicato e spiacevole di quanto pensasse. E molto più... erotico.
Megan ama Jie com'è. Non le potrebbe importare di meno che lui sia un licantropo, ma farà di tutto per sollevarlo dal suo disturbo, incluso le antiche pratiche erotiche del Tao. Non che sia spiacevole. Ma la reazione di Jie alla sua bestialità interna dimostra di avere conseguenze più gravi di quanto loro avessero potuto immaginare, e Megan si ritrova tra due licantropi in bisogno di cure sessuali. Letteralemente.
Commenti recenti
7 anni 2 settimane fa
7 anni 2 settimane fa
7 anni 2 settimane fa
7 anni 2 settimane fa
7 anni 2 settimane fa
7 anni 3 settimane fa
7 anni 3 settimane fa
7 anni 3 settimane fa
7 anni 3 settimane fa
7 anni 3 settimane fa