Untitled
ESCE L'ULTIMO LIBRO DI Jaci Burton, NOTHING PERSONAL, EDIZIONI SAMHAIN PUBLISHING
Jaci Burton'S LATEST BOOK, NOTHING PERSONAL, BY SAMHAIN PUBLISHING
It was nothing personal, just a business arrangement.
Ryan McKay is a multi-millionaire with a problem. He needs a bride to fulfill the terms of his grandfather’s will. Unfortunately, the one he chose just bailed on him and he’s hours away from losing his company. Enter Faith Lewis —his demure, devoted assistant. Ryan convinces Faith to step in and marry him, assuring her their marriage is merely a business deal. Ryan is certain he can keep this strictly impersonal. After all, he’s the product of a loveless marriage and for years has sealed his own heart in an icy stone. Despite Faith’s warmth, compassion and allure, he’s convinced he’s immune to her charms.
Faith will do anything for her boss, but — marry him? The shy virgin sees herself as plain and unattractive, a product of a bitter mother who drummed into her head that she wasn’t worthy of a man’s love. But she agrees to help Ryan fulfill the terms of his grandfather’s will, hoping she doesn’t lose her heart to him in the process.
But love rarely listens to logic, and what follows is anything but business.
Non è niente di personale, solo un accordo d'affari.
Ryan McKay è un multi miliardario con un problema. Ha bisogno di una moglie per soddisfare i termine del testamento del nonno. Sfortunatamente, quella che sceglie lo molla e a lui mancano poche ore per perdere la sua compagnia. Vi presento Faith Lewis - la sua modesta, devota segretaria. Ryan convince Faith a farsi coinvolgere e sposarlo, assicurandole che il loro matrimonio è semplicemente un accordo d'affari. Ryan è sicuro che può tenere la cosa strettamente impersonale. Dopo tutto, lui è il prodotto di un matrimonio senza amore e per anni ha custodito il suo cuore in un involucro di ghiaccio. A dispetto del calore di Faith, della sua compassione e del suo fascino, lui è convinto di essere immune al suo fascino.
Faith farà di tutto per il suo capo, ma - sposarlo? La timida vergine vede se stessa insignificante e poco attraente, un prodotto di una madre amareggiata che le ha instillato in testa che lei non vale l'amore di un uomo. Ma acconsente ad aiutare Ryan a soddisfare i termini del testamento del nonno, sperando di non perdere il suo cuore nel frattempo.
Ma l'amore raramente ascolta la logica, e quello che segue non è per niente un semplice accordo d'affari.