Untitled
ESCE L'ULTIMO LIBRO DI Willa Okati, NOTHING LIKE EXPERIENCE, EDIZIONI LOOSE ID
Willa Okati'S LATEST BOOK, NOTHING LIKE EXPERIENCE, BY LOOSE ID
Unlike some of the other Brothers, Allen considers himself to be firmly off the dating market. He's comfortable with his quiet life as a columnist and veterinarian. Even though he considers himself open to new ideas and a pretty easygoing guy, a trip to Amour Magique looking for love is definitely not on his agenda.
Of course, with that decision made the first thing he finds is a hot young stud who happens to like older men. Chance sticks to Allen like glue, bringing out Allen's protective side and then his sexual interest. The young buck seems determined to convince Allen that there's nothing wrong with a little May and December.
He's even less sure when he finds out that the hot little stud Chance happens to be something he never expected to find outside of science fiction: a lone wolf.
Actually, a werewolf.
A differenza degli altri Fratelli, Allen si considera fermamente fuori dal mercato degli appuntamenti. E' a posto con la sua vita tranquilla come giornalista e veterinario. Anche se si considera aperto a nuove idee e a un grazioso ragazzo poco impegnativo, un viaggio all'Amour Magique in cerca di amore non è decisamente nei suoi piani.
Naturalemnte, presa questa decisione la prima cosa che trova è un giovane sexy fusto che guarda caso apprezza gli uomini più vecchi. Chance si attacca a Allen come la colla, facendo emergere il lato protettico di Allen e poi il suo interesse sessuale. Il giovanotto sembra determinato a convincere Allen che non c'è niente di male con un poco Maggio e Dicembre.
E' anche meno sicuro quando scopre che il piccolo sexy Chance guarda caso è qualcosa che non si sarebbe mai aspettato di trovare al di fuori di un romanzo di fantascienza: un lupo solitario.
In realtà, un licantropo.