Untitled
ESCE L'ULTIMO LIBRO DI Anne Mallory, THE EARL OF MY DREAMS, EDIZIONI AVON
Anne Mallory'S LATEST BOOK, THE EARL OF MY DREAMS, BY AVON
Facing the choice of flight or a wedding she cannot abide, Kate Simon has chosen to flee. Disguised as a boy, she takes refuge in a roadside inn, and finds herself rooming with intensely secretive Christian Black. Kate is breathless in the presence of this handsome, mysterious rogue whose piercing gaze seems to strip her naked. But neither suspects that a savage storm and a murder will draw them closer together still. But not the passion in their hearts
Christian dares not let anyone learn of his haunted past-;or that he is, in truth, the Earl of Canley-;especially not a slip of a girl whose masculine attire cannot disguise the exquisite female form beneath. But now that destiny and a dastardly crime have united them, Christian can no longer contain his desire to taste the nectar of Kate's sweet kiss. Danger certainly abounds, but the gravest peril might be resisting a once-in-a-lifetime passion that can heal all wounds.
Dovendo affrontare la scelta tra una fuga o un matrimonio che non può accettare, Kate Simon ha scelto la fuga. Mascherata da ragazzo, si rifugia in una locanda di campagna, e si ritrova nella stessa stanza con un uomo attraente ma scostante, Christian Black. Kate è senza fiato in presenza di questo affascinante, misterioso libertino il cui sguardo penetrante sembra spogliarla. Ma non sospetta che una tempesta spaventosa e un assassinio li porterà molto vicini e ancora insieme. Ma non la passione nei loro cuori.
Christian non vuole che nessuno sappia del suo passato perseguitato, o che lui in realtà è il Conte di Canley; specialmente non un ragazzina il cui abbigliamento maschile non può celare la squisita femminilità al di sotto. Ma ora che il destino e una spietato crimine li ha uniti, Christian non può più contenere il suo desiderio di assaggiare il nettare del dolce bacio di Kate. Il pericolo certamente abbonda, ma il pericolo più grave potrebbe risiedere nella passione di una vita che può curare tutte le ferite.