Untitled
ESCE L'ULTIMO LIBRO DI Jeanette Baker, CHESAPEAKE SUMMER, EDIZIONI MIRA
Jeanette Baker'S LATEST BOOK, CHESAPEAKE SUMMER, BY MIRA
Bailey Jones has always been a misfit in a town that sets a lot of store on family lineage, old money and homes that overlook the Chesapeake. As he makes plans to leave Marshy Hope Creek for good, a couple of things delay his departure. A developer unearths a long-dead homicide victim on land that was his up until a few weeks ago. And Chloe Richards is back in town.
The first piece of startling news sends a shiver down the spines of four of the town's most prominent citizens. Each of them has something from their past that could connect them to this discovery—with dire consequences. And the second piece of news sends a shiver down Bailey's back—a not unpleasant experience.
As the gossip mill kicks into overdrive, an air of expectation settles over the town. It will be a long, hot summer.
Bailey Jones è sempre stato uno spostato in una città che crede molto nell'eredità di famiglia, nella ricchezza di vecchia data e nelle case che sovrastano Chesapeake. Mentre progetta di lasciare Marshy Hope Creek per sempre, un paio di fatti ritardano la sua partenza. Un progetto dissotterra una vittima di un omicidio di vecchia data su una terra che era sua fino a poche settimane prima. E Chloe Richards è di nuovo in città.
Il primo pezzo di queste notizie sorprendenti manda un brivido giù per la spina dorsale di quattro dei cittadini più in vista della città. Ognuno di loro ha qualcosa nel proprio passato che potrebbe collegarli a questa scoperta - con conseuenze terribili. E il secondo pezzo della notizia manda un brivido giù per la schiena di Bailey - un'esperienza non del tutto spiacevole.
Mentre il pettegolezzo si diffonde, un'aria di attesa cala sulla città. Sarà una lunga e calda estate.