Untitled
PILLOLA - PILL REVIEW
TO TOUCH THE STARS BY Sienna Black
Year: 2007
Genre: Science Fiction M/M
Format: eBook
Sensuality Rating / Livello di Sensualità: Hot / Bollente
Inedito in Italia
The Talkirk is a post apocalyptic warlord who reign on a cairn in an unknown planet. His word is law. He has only one weak point: he likes young guys and he has twelve of them in an atipical harem inside the cairn. One time every year he chooses another guy for his pleasure.
This year, during the usual "guys fair" a man stands above the other: Lucan is a Pureblood, who descends directly from the people who arrive on the planet with a starship. Lucas is beautiful, his skin is pale, cause his people live underground, his hair are black and his eyes bright, beautiful and... blind.
But he claims to be here to help the Talkirk and to save him and his cairn. He will do anything to convince the Talkirk, also give himself to prove that. And the Talkirk accepts the offer and claims his body. But with his body, Lucan surrenders also his hearth.
This is a very interesting reading, maybe a little to short. I have read another novel by Sienna Black, Coyote Rain, and also in that case the plot was very interesting but the novel too short. I will be very happy to have the opportunity to read something more by Sienna Black, maybe a little longer?
Il Talkirk è un signore della guerra post apocalittico che regna su una fortezza in un pianeta sconosciuto. La sua parola è legge. Ha solo una debolezza: gli piacciono i ragazzi giovani e ne ha dodici di loro in un harem atipico all'interno della fortezza. Ogni anno ne sceglie un altro per il suo piacere.
Questo anno, durante la solita "fiera dei ragazzi" un uomo si distingue tra gli altri: Lucan è un Purosangue, che discende direttamente dalle persone che sono arrivate sul pianeta con una navetta spaziale. Lucas è bello, la sua pelle è pallisa, dato che la sua gente vive sottoterra, i suoi capelli sono neri e gli occhi chiari, belli e... ciechi.
Ma dichiara di essere li per aiutare il Talkirk e per salvare lui e la sua fortezza. Farà di tutto per convincere il Talkirk, anche dare se stesso per provarlo. E il Talkirk accetta l'offerta e reclama il suo corpo. Ma con il suo corpo, Lucan concede anche il suo cuore.
Questa è una lettura davvero interessante, forse un po' troppo corta. Ho letto un'altro romanzo di Sienna Black, Coyote Rain, e anche in questo caso la trama era interessante ma il romanzo troppo corto. Sarò molto contenta di avere la possibilità di leggere qualcosa di più di Sienna Black, magari un po' più lungo?