Untitled
ESCE L'ULTIMO LIBRO DI Sean Michael, CATCHING A SECOND WIND, EDIZIONI TORQUERE PRESS
Sean Michael'S LATEST BOOK, CATCHING A SECOND WIND, BY TORQUERE PRESS
When Dakota lost Mike he thought he was done for when it came to love. Heck, after losing a lifetime partner, he figures it’s even affecting his ability to do his job as a veterinarian. Which is why he lets his friends convince him to see a psychologist.
Ben is understanding, sympathetic, and a good listener. He’s also the most attractive thing Dakota has seen in a long time. Before they know it, Dakota and Ben are moving from being in a doctor patient relationship to something a lot more interesting, and that presents a whole new set of problems.
Can these two put aside the past and build a new life together, one that is uniquely theirs?
Quando Dakota perde Mike pensa di averla fatta finita quando si parla di amore. Al diavolo, dopo aver perso il compagno della vita, si immagina che ne risenta anche la sua capacità di fare il suo lavoro di veterinario. E questo è il motivo per cui lascia che i suoi amici lo convincano a vedere uno psicologo.
Ben è comprensivo, solidale, e un buon ascoltatore. E' anche la cosa più attraente che Dakota abbia visto da molto tempo. Prima che se ne accorgano, Dakota e Ben si stanno trasformando dall'essere nella relazione dottore paziente a qualcosa di molto più interessante, e questo presenta un'intera nuova serie di problemi.
Questi due possono mettere da parte il passato e costruire una nuova vita insieme, una che sia unicamente loro?